Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

רצים לחופה

הטרנד החם ביותר בעולם החתונות: מאמן כושר שיבנה תוכנית אישית לחיטוב, עיצוב, שמירה על כושר ואנרגיות. הכל כדי להגיע לערב החתונה רעננים וחטובים

מאת: רוני נאור-חפרי |

רב הזוגות מגיעים לערב החתונה מותשים פיסית ונפשית מהתרוצצויות אינסוף לאיתור נותני השירותים שיהפכו את חגיגת החתונה לאירוע המושלם. במקביל, יש הבוחרים במשטר דיאטה קפדני במיוחד וכמעט בלתי אפשרי.  

המרוץ אחר ירידה במשקל דורש השקעת כוחות ומשאבים רבים, לא פחות מאלו שדורש תהליך ארגון החתונה. כך רבים מוצאים עצמם בבוקר יום החתונה עייפים ונטולי אנרגיות. המצב משפיע על המראה הכללי, וברב המקרים קשה להגיע לתוצאות הרצויות בדרך הראויה והנכונה.

חתונה

בשנים האחרונות סצנת עיצוב וחיטוב הגוף מקבלת מקום משמעותי יותר ויותר בין החוגגים חתונה. סביב ענף האירועים בכלל ותחום החתונות בפרט, התפתחו אפשרויות לעיצוב וחיטוב הגוף עם תוכניות מיוחדות לחוגגים וקבוצות ריצה בירושלים, לכלות וחתנים. המדובר במאמנים אישיים, שמלווים יד ביד בדרך אל החופה ומסייעים להיראות טוב ביום הגדול וגם בהמשך.

התוכניות לא מסתכמות באפשרות לעצב ולחטב את הגוף לקראת האירוע, אלא בנויות באופן שיגרום להרגיש טוב גם מבחינה מנטלית ולהגיע ליום הגדול עם ביטחון עצמי ואנרגיות חיוביות.

הבוחרים להוריד קילוגרמים אחדים יכולים לעשות זאת בקלות על ידי תוכנית אימון אישית. ההבדל בין תוכנית אימון שמלווה על ידי מאמן אישי לבין מכון כושר, הוא בניית שלבי ומרכיבי התוכנית באופן המותאם אישית לכל אחד. התוכנית נבנית באופן המתאים לאורח החיים תוך התחשבות בלוח הזמנים הצפוף והלחצים שחווים בתקופה של לפני החתונה.

כמו כן, קיימות תוכניות ממוקדות, המסייעות בחיזוק שרירים או בחיטוב אזורים ספציפיים, כגון אזור הבטן אזור הירכיים והישבן.

כדי לעשות את זה נכון חשוב להציב מטרה ריאלית. המדובר בתהליך של שינוי סדר העדיפויות, שינוי בחשיבה ובתפישה הכללית, בדרך להשגת המטרה כאמור. אלו הן נקודות בסיסיות עליהן נשענות רב תוכניות האימון האישי. המטרות והשינויים נבחרים באופן שונה ואינדיבידואלי בין תוכנית לתוכנית.

חשיבות התאמת מאפייני התוכנית כדי ליצור מסגרת ייחודית אישית, קשורה בעובדה שכל אחד מגיב אחרת לתפריטים ולפעילות גופנית.

השלבים הראשונים בבניית התוכנית האישית כוללים הכרות עמוקה וכוללת של חיי היומיום. שלב זה כולל, בין היתר, גם דגימת מדדים כגון גיל, משקל, גובה, אופי ומאכלים אהובים במיוחד, אחוזי שומן בגוף, הרגלי תזונה קיימים וכולי. ככל שהמאמן ידע יותר, כך יהיה לו קל יותר לבנות תוכנית נכונה יותר שתביא לתוצאות טובות יותר.

חשוב לזכור שהמטרות והציפיות חייבות להיות ריאליות: קצת קשה להוריד 20 קילו חודש לפני החתונה. בעניין זה ניתן להתייעץ עם המאמנים, כדי שהתוצאות יחזיקו מעמד ולא יתפוגגו במשמנים כבר בתקופת ירח הדבש.

תוכנית אימון אישי, שנבנתה נכון ויעיל, תביא לתוצאות יציבות לטווח ארוך ואפילו לכל החיים. מומלץ לבקש מהמאמן ליצור תוכנית שתשמר את המצב, לאורח חיים תקין ובריא.

כך, אחרי שמצליחים לרדת במשקל לאכול בריא, עם מראה חטוב ואטרקטיבי, כדאי ליהנות מההשקעה לטווח ארוך, להבדיל מההשקעה בתקליטן ובאולם שתיעלם אחרי ערב אחד...

תגובות

כתבה מעניינת

guy

|

אפילו התמונות יפות

סגור